Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

judi01

žádná strana

nechybí. Chybí členská základna. Tlacháním na blozích a v diskusích se nic nezmění. :-/

0/0
29.5.2012 14:39

zmm

Re: žádná strana

No to jsem si taky říkal, dost keců musíš něco dělat. Vstoupil jsem ke Svobodným. Pak jsem se nestačil divit, stačí projevit na věc jiný názor a hned je člověk označen za levičáka, marxistu,bolševika a zeleného kchmera. Tolerance k jinýmu názoru jako v ČSM někdy v padesátých letech.

Když jsem poukázal na to, že ekonomický program je nesmysl, protože nemohu slíbit 9x menší maximální základ důchodové daně a zároveň slibovat témeř nezměněnou výši průběžného důchodu, byl jsem opět za komouše. Začal jsem mít pocit, že matematika je nějaká komunistická pavěda.

No a když dalšího nepohodlného člena vyrazili ze strany za to, že požadoval vyplacení peněz, které mu strana prokazatelně dlužila a za to, že že v diskuzi použil neschválenou zkratku SSO, šel jsem taky.

Jen se přiznám, že je mi dost blbě, když tu v diskuzích čtu, jak nás tahle parta ideologických zaslepenstvů má zachránit.

0/0
29.5.2012 18:49

judi01

Re: žádná strana

Souhlas. Jeden, dva, to je málo. Mám na mysli masivnější a hlavně spontánnější aktivitu. Černé duše samozřejmě nic neřeší. A někdy stačí zkusit jinou buňku v rámci okresu..Jde to, vím to z vlastní zkušenosti. Ale fakt je to dřina...:-(

0/0
30.5.2012 13:28

zmm

Re: žádná strana

Vzhledem k tomu,že zmíněna stanoviska prolínají danou stranu téměř od hlavy až po patu a ti co si mysleli něco jiného byli vylučováni, tak pro mě další snaha neměla smysl.

0/0
30.5.2012 16:33

bakules

klasická pravicová strana je bohužel

v přesocializované evropě nevolitelná a proto se pomalu sunou do středu.

+1/0
29.5.2012 8:49

modrénebe

Re: klasická pravicová strana je bohužel

pojmenoval jste to správně. Dokud nás (Evropu) zbytek světa nedonutí k nějaké změně, tak se nic nestane.

+1/0
29.5.2012 9:01

Alexandr Špáta

Zkuste se trochu zamyslet.

Když přemýšlíte jak na něco v práci či doma půjdete, opravdu přemýšlíte zda na to půjdete zprava či zleva - v tom ale máte jasno, jen zkuste sdělit co tím máte na mysli ve vztahu k danému problému. a nebo použijete rozum. nebylo by lepší hledat ten rozum než pravolevost?

+7/0
29.5.2012 2:07

1absolutus

Re: Zkuste se trochu zamyslet.

:-)R^

+1/0
29.5.2012 5:44

petrik1960

Re: Zkuste se trochu zamyslet.

Je třeba zredukovat roli státu, je.

+1/0
29.5.2012 6:23

Alexandr Špáta

Re: Zkuste se trochu zamyslet.

Nemyslím, stačilo by najít kompetentní politiky. Tenhle přístup hleá toho pravicového a už z půodstaty, pokud takto ideologicky uvažuje (co se prohlásí za pravicového). j jisté, že kompetentní nebude. Efektivní stá znamená tu kvalitu, malý stát? to už konec konců jsme - to žádno záruku v žádném směru nedává.

0/0
29.5.2012 7:53

bakules

Re: Zkuste se trochu zamyslet.

měl na mysli malý stát ve smyslu menšího přerozdělovaní a ne velikost republiky

0/0
29.5.2012 8:51

Alexandr Špáta

Re: Zkuste se trochu zamyslet.

Jistě - to vyjde naprosto nastejno. Je to jen prázdná naprosto prázdná floskule. Stačí si srovnat, co je lepší si vybrat - malý stá nebo efektivní - tedy pokud víte, co ta slůvka znamenají. Jedno nezaručuje vůbec nic jen tu velikost, zatímco druhé ano. Je v tom ukryta zcela tgransparentně celá blbost pravolevého antagonismu, tak jak se projevuje v BOJI tzv pravičáků proti levici. Oehrává se nikoli na bázi rozumu, ale prostřednictvím ideologických floskulí - bez toho rozumu.

0/0
29.5.2012 10:26

kaktusak

Heslem pravice je starat se o sebe,

nestarat se o druhé. Dnešní přerozdělování zdola nahoru, od pracujících k "majitelům" a jiným zlodějům, je toho dobrým příkladem. ODS a TOP jsou tedy velmi pravicové strany.

+2/0
29.5.2012 0:06

petrik1960

Re: Heslem pravice je starat se o sebe,

tak se starej a nestarej se o to jak se starají ostatní.

+3/0
29.5.2012 6:24

Chytry.Levicak

pane khol

ODS a spol nejsou pravicové?vždyt od ledna 2007 zavedli zrušení pohřebného, zrušení doplatku na bydlení, zrušené plošného porodného,zrušení pohřebného. zavedení rovné daně a poplatků u lékaře a v nemocnici.a navíc už 5 let nezvýšili min.mzdu. zdá se Vám z toho něco levicového?mi ne.

0/0
28.5.2012 23:20

KarelSind

Karma

Řeším podobný problém. Uvažuji (po přečtení programu) o Svobodných jako liberálně se prezentující straně, ovšem po sledování jejich projevů na fb a webu se také objevilo pár ale... jsou dost konzervativní (takže liberálně konzervativní, což je jak ODS), dále náklonnost k různým spikleneckým teoriím typu NWO. I tak se ale o nich dá uvažovat, protože Nečas s Kalouskem působí dojmem že vědí co je třeba dělat, ale nemají odvahu (nebo sílu) to prosadit... Každá rada drahá;-)

0/0
28.5.2012 22:19

splendid

Re: Karma

Svobodní jsou obdobou těch rakouských, takže "konzervativní" a nacionalističtí od skutečného liberalismu velmi vzdálení. Opravdová liberální (jak ekonomicky, tak společensky, bez národního patosu atd.) strana v ČR bohužel chybí.

0/0
28.5.2012 22:57

repanak

Re: Karma

Nebojte se,už se na tom pracuje, tak jako jsme vyrobili veverky, tak před dalšími volbami nabídneme partaj podle Vašich představ a zase bude mít ODS-TOP na další čtyři léta pohodlnou většinu. Bilderberg.cz

0/0
28.5.2012 23:49

kion121

Karma

za přečtení stojí Nepřátelé společnosti od Paula JohnsonaR^

0/0
28.5.2012 19:36

mirni

ja uz jsem takove strany prestal hledat ...

ono to dopadne stejne tak, ze se sice nejaka najde a bude se prezentovat jako pravicova ta nejspravedlivejsi a pak z toho budou zase jen nove VeVerky ... takze ode mne dostanou sanci ti druzi, protoze na strasidla neverim verim jen ve slusnost lidi a jejich moudrost a znam mnoho takovych kteri taci jsou vlastne dnes uz je mi to jedno, kdysi jsem volil ODS, ale po tom co predvadi od dob Topolanka jak se tady  zmenilo prostredi k horsimu jak se lidi hadaji krade se na kazdem kroku, korupce je tu az hruza  tak jsem rekl dost! proste dostane sanci druha strana .. je mi jedno ze maji Ratha ktery pujde do teplaku, dobre mu tak kazdy kdo ma na svedomi  zlodejinu tam patri .. ale tesim se na to az tam prijdou nejaci sikulove kteri odhlasuji provereni majetku verejnych cinitelu se zpetnou platnosti dvacet let .. to bude rej! A jak to rika pan Necas  padni komu padni! - sice si krasne ukradl vyraz od Zemana, ale oni dokazali zatim jen to, ze spoustu tech svych maleru zametli pod koberec....

+1/0
28.5.2012 19:23

kOBLICH

Re: ja uz jsem takove strany prestal hledat ...

Ano, takhle uvažuje skoro celý národ. Proto jsme tam, kde jsme.

"... ale tesim se na to az tam prijdou nejaci sikulove kteri odhlasuji

provereni majetku verejnych cinitelu se zpetnou platnosti dvacet let..."

A zavřou všechny politiky z levicových stran, protože jen ti - stejně jako Rath - jsou přesvědčeni, že zrovna oni jsou nepostižitelní. Pamatujete: Zeman, Svoboda, Snopková...? ;-D;-D;-D

+2/0
29.5.2012 11:39

kOBLICH

Pravicová strana potřebuje schopné lidi

Ale kde je vzít, když je už šedesát let vraždíme a vyháníme? A tak nám tu zůstali místo schopných jen ti všehoschopní, lenoši a hlupáci...:-/

+4/0
28.5.2012 18:50

Josef Zelený

Pravicovost v EU není možná

Pane autore, aby u nás mohla vzniknout skutečná pravicová strana, to by především taková strana musela mít kompetence tu pravicovou politiku generovat. Ale to přes tisíce nesmyslných vyhlášek EU zatím není možné.

Ale přesto tvrdím, že ta pravicová strana nakonec vznikne. Cel= Evropě nezbude nic jiného než jít cestou pravicovou. Už jsme natolik prožrali budoucnost, že jiné řešení než jít cestou tvrdých ekonomických opatření existovat nebude.

+6/0
28.5.2012 18:19

zberanek

Snad Pravý blok

Souhlas, v Parlamentu a ve vládě není zastoupena ani jedna pravicová strana. Za to korupčnických stran je v Česku hned několik. Bohužel ani další strany toho pravicového moc nenabízí a nebo mají kazy na povrchu. SSO chce vystoupit z EU, proto je pro mne nevolitelná, zbývá tedy Pravý blok. Jenže tam je znám pouze předseda strany a ostatní politici jsou vekou neznámou.

+6/0
28.5.2012 18:13

vepřík007

Re: Snad Pravý blok

Problém bude v tom, že EU je levicový projekt, podobně jako byl Sovětský svaz, budovaný zhora technokratama, úředníkama, směrnicemi, blbinkami................., proto v EU žádná "pravá" pravice neni a ani být nemůže. ;-D

+3/0
28.5.2012 18:51

Inzheim

Prosím

pravice je u nás zakázána a zavírána. Bolševíci nazývají strany středu --- zcela neoprávněně pravicí,, aby mohli jako s ní bojovat, pro nedouky dobrý cíl. Lidé jsou otupělí, lhostejní, pohodlní a nebo jen naštvaní na ty, kteří se neumí bránit. Vyhrává v Česku ten, který umí svými kecy vmanipulovat ty naštvané do své sítě. Síla Bruselu roste, což je dobré pro zachování míru v Evropě, ale, což je špatné pro místní monarchy, např Rath a dalších 12 socdemáckých hejtmanů, kteří hospodaří podle vzorce, mě 5 milionů, firmě 5 milionů, socialistické půlení i evropských dotací. Žádný strom neroste do nebe.

+1/0
28.5.2012 17:41

Abadi Kwame lovec komančů

Hmmm

Tak to máte jedinou možnost: volit Svobodné. Žádná jiná skutečně pravicová strana tu totiž není, všechno je to pseudolevice.

+10/0
28.5.2012 17:28

Livrak ll

Re: Hmmm

R^

0/0
28.5.2012 17:35

Kruton

Re: Hmmm

Řeklo se Ne parodie!Rv

+9/0
28.5.2012 18:03

Pavel Pátek

Re: Hmmm

Právě proto.

0/0
28.5.2012 19:27

Jan Ruzicka

Re: Hmmm

Tak tak.

0/0
28.5.2012 17:38

+R/-W

Re: Hmmm

Svobodni tak tak tak.

0/0
28.5.2012 17:47

klobouk.emanuel

Re: Hmmm

S pohledu oslav po posledních volbách do parlamentu s heslem 118R^[>-]EU to ale je jinak... Nebo že by i pro ty nejchytřejší z chytrých platilo, že se můžou mýlit??? To ale nezkousnou.

0/0
28.5.2012 17:57

vimr

Re: Hmmm

Souhlas až na ten závěr, kde došlo ke zmatení pojmu pseudo. Čili všechno je to buď pseudopravice (ODS a spol.) nebo levice (ČSSD, piráti, zelení atd.), příp. krajní levice (komančové a jejich hnědí soukmenovci)

0/0
28.5.2012 22:45



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.