Petr Khol

Pavle Novotný, chovej se jako chlap...

29. 04. 2014 22:14:29
Není to článek o tragicky zesnulé zpěvačce, ale vzkaz někomu kdo to nějak mentálně nezvládá.

Před delší dobou jsem si přečetl Tvůj rozhovor se slovenským médiem, kde si bez obalu mluvil o zákulisí bulváru. Když jsem si to přečetl, tak jsem si říkal " to je vůl, jestli to takhle dopadne tak ho lidi sežerou i s trenkama". Byla to reakce na Tvoje vyjádření ohledně IB. Citace :Český bulvár léta žije z Ivety Bartošové. Nezdá se vám, že už je to v poloze, že tu ženu jednoduše zabijete?Samozřejmě, my ji skutečně zabijeme. Ona se však zabíjí i sama, ale o tom se nebavme. Faktem je, že na ní dlouhá léta parazitujeme, lidsky ji už i lituji. Uvědomuji si, že když ji vyfotí pomočenou, je to nedůstojné, a že skutečně přispíváme k jejímu blížícímu se konci... Další pasáž: Ona je objektivně psychicky nemocná a závislá na alkoholu. Neměla by být psychická nemoc hranicí, za kterou už nepůjdete? Přece jen je rozdíl pronásledovat zdravého, příčetného člověka, nebo kopat do trosky. Máte pravdu, ta hranice by tam měla být. Problém je, že informace o Bartošové jsou tak hodně žádané, že to jinak nejde. Poptávka po ní je neskutečná, články o ní si otvírají i lidé, kteří bulvár nečtou. Pak jdou hranice stranou a budeme na ní parazitovat až do konce a ještě půl roku po něm. Je to tvrdé a morálně špatné, ale tak to je.( Necituji celé z důvodu místa)

Pak jsem si řekl, že buď jseš upřímnej a říkáš to na rovinu nebo to je kalkul, který Ti zvýší prestiž. A to s ohledem na Tvé vysvětlení proč tuhle práci děláš. Citace: Původně jste chtěl dělat seriózní žurnalistiku. Proč jste se dal na tvrdý bulvár? V MF DNES jsem byl elév a věnoval se okrajovým tématům. Zároveň jsem psal scénáře pro seriózní rádio a obdivoval kolegy, kteří dělali velké reportáže a rozhovory. Bulvár jsem nesnášel, a když novináři jako celebritu navštěvovali mého otce, stavěl jsem se vůči nim zpupně. Pak jsem šel kvůli penězům do jisté reality show a pro Novu jsem začal dělat bulvární magazín. Když jsem skončil, čekalo na mě několik zásadních nabídek od bulváru. Najednou jsem se ocitl ve světě, kde jsem měl každý článek napsaný pětkrát rychleji, trojnásobný plat a rychlý kariérní postup. Už po roce jsem se stal šéfredaktorem.Za změnou tedy byly jen peníze? V bulváru je hodně povolaných, ale málo vyvolených. A já jsem v tom, co dělám, dobrý. Jednoduše vyhrál mamon, tedy snadno vydělané peníze s menším objemem práce. Navíc jsem najednou oslovoval masy a sám se stal jakousi celebritou. V tomto segmentu je poptávka po lidech jako já, tedy po těch, co umí psát a mají přehled, obrovská. Věděl jsem, že když rezignuji na morální otázky, které jsou s touto prací spojeny, mohu se ní dlouhodobě a dobře živit.Míváte vůbec výčitky svědomí? Přemýšlel jsem o tom mnohokrát. Zlikvidoval jsem skutečně hodně manželství, vždyť bulvár ubližuje mnohým. Za celou kariéru jsem však měl na krku jen jednu či dvě žaloby. Když si někdo naběhne na náš meč nevěrou, intrikami, podvody, penězi a my ho za to "uděláme", jsem úplně bez výčitek. Jsou to totiž celebrity, osoby veřejného zájmu, a tak si s nimi mohu dělat, co chci. Beztak jsou to většinou lidé, kteří nás jindy obtěžují, protože chtějí být v bulváru. Samozřejmě, existuje i skupina slavných, která to odmítá, a já jsem ublížil i hodně lidem ne celkem mainstreamového ranku. Mrzelo mě to, ale nedá se s tím nic dělat. Jsem dobře placený za to, abych se s tím vyrovnal.Vy sám jste přiznal, že jako šéfredaktor máte 100 tisíc českých korun, tedy kolem 3 800 eur.To je pravda. A když chci získat do týmu kvalitní hyenu, takzvaného "kauzaře", musím mu nabídnout minimálně 2 000 eur.

Takže po dnešní zprávě o tragickém konci Ivety Bartošové byla první věc se podívat na Tvůj FCB profil. To co jsem si tam přečetl mi doslova vyrazilo dech. Citace Tvého statusu : Děkuju všem ubohým pokrytcům za záplavu vzkazů. Narozdíl od mrdek, které těšil každý její pád a trhaly trafikantům ruce, eXtra.cz nabídlo v posledních měsících Ivetě práci, upozorňovalo na mediální hon, který na ni byl pořádán při jejích nedávných narozeninách, poukázalo (jako jediné bulvární médium v zemi) na fakt, že poslední kauzu si bulvár doslova vycucal z prstu.S Ivetou Bartošovou mě pojil...o dlouholeté přátelství, byl jsem s ní v pravidelném kontaktu a ten jsem, narozdíl od mnohých, zejména v poslední době nezneužíval v její neprospěch a nikdy jsem jej nepřerušil. Ostatně o mediálních praktikách se mnou hovořila i před několika dny v telefonátu, který se chystám zveřejnit. Na jejím stavu parazitovala takřka všechna média napříč spektrem (zdravím iDnes a Lidovky) a eXtra.cz a moje osoba jsou hrdé na to, že se na mediálním honu na Bartošovou v poslední době nepodíleli, naopak, proti němu zejména v březnu a dubnu aktivně vystupovali a upozorňovali na zbytečnou intenzitu tlaku, který je na nemocnou zpěvačku vyvíjen ze strany médií. Rád bych ještě dodal, že Iveta dlouhodobě odmítala razantně řešit svůj zdravotní stav a opakovaně na revers opouštěla zdravotnická zařízení, kde jí mohli, jak jsem opakovaně zdůrazňoval v textech i rozhovorech, snadno v řádu měsíců pomoci. Necítím ani špektu výčitek a jsem hrdý svůj tým, který mi nijak nevyčítal a naopak podpořil mě v rozhodnutí nezištně Ivetě v posledních měsících mediálně i materiálně pomoci.... Doporučuji si, vy chudáci, na eXtra.cz zadat její jméno a podívat se, co jsme o Ivetě, a co ona sama o sobě, doopravdy psali...Ať chcípnou pod vlakem všichni pokrytci...




Nemyslím si, že za to můžeš Ty nebo bulvár. Ale s ohledem na Tvůj upřímný rozhovor o bulváru a důvodech proč to děláš, nechápu tenhle Tvůj sprostý, arogantní a nesmírně hloupý vzkaz.

Ty ses dal dobrovolně na tuhle práci.

Ty ses přiznal, že zvítězil mamon nad seriózní novinařinou.

Ty si rezignoval dle svých slov na morální otázky pro hodně peněz za málo muziky a stát se celebritou. Sám si to řekl, sám sis podpálil kotel pod sebou a teď v rámci tragédie si postavenej na odvrácenou tvář této práce a výhod s ní spojených.

Tak holt si tím budeš muset projít a nechat si od těch hltačů bulváru, který se Ti vlastně skládali na tvůj nemalý plat, nadávat do různých invektiv. Jó, lehké je dostávat to příjemné, ale o to horší jsou ty nemilé věci.

Tak se chovej jako chlap a nekopej kolem sebe, protože Ti to muselo být jasné (pokládám Tě totiž za inteligentního člověka), že se to může stát a Ty si to riziko podstoupil dobrovolně!

P.S.: Musíš to holt vydržet do doby než Ti pípne SMS z banky, že ti na účtu přistál Tvůj měsíční stotisícový plat. Potom se Ti uleví. Dle Tvých slov: Jsi za to dobře zaplacen, aby ses s tím vyrovnal...






Zdoje: http://revue.idnes.cz/pavel-novotny-bulvar-a-jeho-praktiky-dso-/lidicky.aspx?c=A130722_192359_lidicky_zar

Facebook.com profil Pavel Novotný

Autor: Petr Khol | karma: 20.99 | přečteno: 1334 ×
Poslední články autora